האסטרטגיה של ZIM

האתגר

להפיק סרטון שיווקי חוויתי שימחיש את חווית הקניות בכל אחד מהמתחמים של חברת צים סנטר המתפרשים מירכא ועד נתיבות. סה״כ 6 מתחמים ולהספיק להראות את הכל בסרטון של דקה וחצי כולל צילומי רחפן יום ולילה. הסרט מיועד להתנגן כרקע באתר החברה, הרשתות החברתיות וכמצגת למשקיעים פטנציאליים. בנוסף הקמת ערוץ יוטיוב והטמעת הסרטון בערוץ. אתגר נוסף שהיה חבוי בהפקה מסוג זה הוא שחקנים לא מקצועיים שנבחרו להצטלם. החברה הגדירה לנו שלא ללהק שחקנים או ניצבים כי היא רוצה להראות לקוחות אמיתיים. האתגר הוא בלביים סצינות אמיתיות אם מי שלא מורגל, מכיר או התנסה בצילום וידאו שיווקי חוויתי.

הקראייטיב

בתהליך האפיון של הלקוחות המגיעים למתחמים השונים וסוג הלקוחות המשקיעים שהחברה רצתה שייכנסו למתחמים שלה בחרנו לביים סצינות חווית קניה במגוון חנויות מותג מוכרות בשילוב צילומי אווירה מהקרקע והאוויר. כתבנו סצינות על פי האיפיון בהם כיסינו את כלל קהל הלקוחות המגיעים למתחמים – בן אם זה גברים צעירים בחנויות מותג בתחום ההלבשה, נשים הרוכשות משקפי שמש ובוחרות סוג איפור בסופרפארם, זוגות הנהנים מקפה וארוחת בוקר בבתי קפה ועד בנות עשרה הרוכשות ארוחות במקדונלדס. החלטנו ללכת על סגנון קליפ קצבי בכדי לעניין את קהל מקבלי ההחלטות בתחום ההשקעות ובכדי לשדר נראות צעירה, מעניינת ועדכנית למתחמים שעברו מתיחת פנים. שילבנו כותרות בסגנון המשדר לייף סטייל אורבני.

ההפקה

תקצבנו 6 ימי צילום מלאים (יום ולילה). תיאמנו עם אשת השיווק של הרשת ומנהלי המתחמים, לקוחות אמיתיים שהתנדבו להצטלם לסרטון השיווקי והחוויתי עבור הרשת. חלקם עובדי חברות המותג ומשפחותיהם בהתאם לאיפיון והנראות שבחרנו מראש. יצאנו לדרך צוות של 2 צלמים -וידאו, רחפן וסטילס וחזרנו עם חומרים מעולים, אותנטיים מגוונים ועשירים שאיתם יכולנו ליצור גלרית תמונות מרגשת וסרטון שמעביר וממחיש את חווית הקניה במתחמי החברה.

התוצאה

סרט שיווקי חוויתי הממחיש את חווית הקניה במתחמים, את עוצמת הפרישה של מתחמי החברה בארץ והעבודה עם חברות מותג גדולות במשק הישראלי.

לקריאה של case studies  נוספים הקליקו כאן