האסטרטגיה של גומא

האתגר

להפיק סרטון שימחיש את קהילות המאמנים והמגשרים של ׳גומא׳. הפקת סרטון שיווקי חוויתי שממחיש כמה כיף ושונה זה ללמוד ב׳גומא׳ ולהיות חלק מקהילת הבוגרים שלו. הבעלים והמנכ״ל הודיעו מראש שהם לא מעוניינים בסרטוני ממליצים כפי שהפקנו שנה מוקדם יותר, הם לא רוצים משהו תדמיתי שמספר על מהות וחזון, הם לא רוצים ליסוע בארץ ולהראות את הקהילות – הם הודיעו שהם מעוניינים בחוויה שכוללת את הכל. 

הקראייטיב

בשיתוף פעולה מהנה ומפרה במיוחד עם עוזי בטיש, מסטודיו Batish Brand & Ideas, שהיה המנוע בפיצוח הקונספט לקמפיין, תכננו צילום של מילות מפתח בהוויה של המאמנים והמגשרים  של ׳גומא׳. הרעיון של עוזי היה לתת למילים ״לדבר״ ולביים סצינות שתומכות בהוויה הספציפית.

ההפקה

קבענו תאריך וזימנו אליו מאמנים ומגשרים שכולם בוגרי ׳גומא׳ וחברים בקהילות השונות. יצרנו אולפן ירוק באחד מחדרי הלימוד במרכז שלהם ותדרכנו את הצוות לקראת הסצינות השונות. הפקה עם כ-30 כוכבים שלא מנוסים בימי צילום היה מאתגר, אך מהנה במיוחד. כולם התגייסו לבצע את התפקיד שלהם בכיף ובהנאה גדולה ובעזרת בימוי גמיש עם הרב הרעיונות שצצו גם בשטח, הפקנו כמות מטורפת של סצינות שמהן יצרנו סרטונים מגוונים לקמפיין שלהם. 

 

התוצאה

סרטון שיווקי חוויתי וקצבי המורכב מסצינות קליפיות שמעבירות את החוויה של להיות חלק מהקהילה של גומא. מוזמנים לצפות ולהתרגש איתנו:

לקריאה של case studies  נוספים הקליקו כאן