CASE STUDIES

מאחורי הקלעים

של הסרטים המצליחים

שלום ברוכים הבאים לקייס הסטאדיס שלנו. כאן נשמח לחלוק אתכם את מאחורי הקלעים של כל הסרטונים המצליחים. מה היה האתגר, איזו אסטרטגית תוכן בחרנו, אלו כלים נדרשו להצלחת הסרטון נפרט את הקריאייטיב. אנחנו שמחים לחלוק אתכם את כל הידע שצברנו במהלך השנים.

האסטרטגיה של

ZIM

כשמנהלת השיווק של צים – אורבן לייפסטייל אמרה לנו שהיא רוצה לעשות משהו שטרם נעשה בארץ, חייכנו מקצה לקצה. אנחנו רק מחכים ללקוחות שיעופו איתנו ויתנו לנו לשחרר את הקופסה ולעשות משהו ייחודי. אחרי שפרטנו את פעילות החברה, הפריסה שלה וקהל היעד של הקמפיין, היה לנו ברור שסרטון תדמיתי חוויתי כזה שממחיש את חווית הקניה במתחמים שלהם טרם נעשה במדינתנו הקטנה.

האסטרטגיה של

גומא

טלפון ממנהלת הקהילות של גומא שאומרת לי שגם השנה הם מעוניינים בקמפיין וידאו שיווקי. ״והוא צריך להעביר את החוויה של הקהילות. והפעם בלי ראיונות תוכן…, אה ויש למעצב הגרפי שלנו רעיון אששש, אנחנו רק לא יודעים איך מפיקים כזה דבר״. תכלס׳, היה לו רעיון פגז (תודה עוזי) ושמחנו להעיף אותו לשמיים. רוצים לקרוא עוד על האתגרים ואיך תפרנו קמפיין וידאו שיווקי חוויתי ומדליק לקהילת המאמנים והמגשרים של גומא?

האסטרטגיה של

Xcape

במהלך צילומי קמפיין תוכן מושקע לXcape – – חדרי בריחה, יפית אומרת לי, אני צריכה שתחשוב על רעיון לשווק את החדרים שלנו באופן חוויתי, שיהיה לאנשים חשק לבוא, והדגישה לי, אבל אתה מבין שאת רוב הדברים בחדר אתה לא יכול להראות… ביקשתי מניסים ,בעלה, שיעשה לי תדריך על אחד החדרים ובום עלה לי רעיון פגז לראש. רוצים לקרוא על הקונספט המטריף שהבאנו להם לוידאו שיווקי חוויתי לכל חדרי הבריחה שלהם?