שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו כל יום, וכמובן שגם ענינו עליהן:)

שאלות כלליות

בהחלט. סרטי תדמית הינם כלים שיווקיים בעזרתם אתם מגיעים בצורה האפקטיבית ביותר לקהל היעד שלכם.(לא צריך לחזור על זה) בין אם זה סרט למכירת מוצר או שירות, ברגע הגדרת מטרת הסרט, קובעים בעצם את סגנון הסרט, אורכו והמרכיבים שלו.

שלב ראשון: תחקיר ממוקד וקביעת מטרות שאנחנו רוצים שהסרטון ישיג אל מול קהל היעד.
שלב שני: ריכוז תוכן מקוצעי רלוונטי וכתיבת תסריט יצירתי.
שלב שלישי: צילומים.
שלב רביעי: עריכה ראשונית על פי תסריט ואישור הלקוח.
שלב חמישי: עריכה מתקדמת והפקת גרסה סופית.

בשלב הראשון תקבלו ממני שאלון שיעזור לכם למקד את הצורך ולהבין הרבה דברים על אתם רוצים שהסרטון ייראה. את השלב הזה אנחנו יכולים לעשות יחד בפגישה ובכל מקרה נעבור על כל סעיף וסעיף ביחד בכדי לעשות תיאום ציפיות מדויק.

בתכלס׳ מספר ימים ועשינו זאת כשנתבקשנו בפחות משבועיים. יחד עם זאת, מכיוון שאתם המרכיב החשוב ביותר בהפקה, זה מאוד תלוי בזמינות שלכם ואם אתם בשלים לעבור את התהליך. אנחנו ממליצים לתכנן בין חודש לעד חודשיים מרגע שמתחילים ועד שמקבלים ורסיה סופית להפצה. בכל מקרה זמן הפקת הסרטון לא מעיד על איכות או אפקטיביות הסרט – כל אחד והקצב שלו.

המחיר משתנה בהתאם למהות וסגנון הסרט. אנו ב-WE Productions יודעים שאפשר להפיק סרטי תדמית איכותיים ואפקטיביים במחירים שווים לכל נפש ונמצא את הפתרון המתאים למסגרת התקציב שלכם. כמו שבית אפשר לשפץ ב-30 אלף ש״ח וב-150 אלף ש״ח, הכל תלוי באילו מרכיבים בחרנו לסרט, כמות ימי צילום, אורך הסרט וכדומה.

סרטוני תוכן/טיפים הם דרך מעולה להעביר מידע נחוץ שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ברשת. כאשר אתם מעניקים מהידע שלכם ללא בקשת תמורה זה ממצב אתכם כמומחים בתחום שלכם וכשהצופה יצטרך את השרות הוא יפנה אליכם או יפנה אליכם מי שבסביבתו. ואם אתם שואלים את עצמכם כמה לתת? – תנו הכל ואל תחסכו, רק ככה תגיעו למיצוב גבוה ותתפסו כאוטוריתה בתחומכם.

אם אתם נותני שירות או המוצר שלכם מתבסס בעיקר על השירות שלכם, אנחנו ממליצים לא להפיק סרטוני אנימציה. הסיבה היא שהלקוחות שלכם רוצים לדעת ממי הם רוכשים שירות וסרטון אנימציה מרחיק יותר מאשר מקרב מהבחינה הזאת. אם אתם מוכרים מוצרים, יש ערך להפקת סרטון אנימציה, אך גם זאת היינו בוחנים טוב את היתרונות אל מול החסרונות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר לשיחת ייעוץ ללא התחייבות.

אתם, באופן מוחלט! לאחר שסיימנו את תהליך הפקת סרט התדמית, אתם הבעלים של הסרט ויכולים לעשות בו כרצונכם ולפרסם אותוהיכן שתרצו. יתרה מכך אנחנו דואגים שכל מרכיבי הסרט לרבות מוזיקה, גרפיקה, תמונות וכיוצ״ב נרכשו כדין או ייוצרו במיוחד עבורכם והם שלכם לכל דבר ועניין.

שאלות טכניות

טלפרומטר, זה מכשיר שמקרין את הטקסט המדובר על גבי זכוכית לפני עדשת המצלמה. הטלפרומטר עוזר לכם לזכור את הטקסט מבלי לשנן אותו תוך כדי שמירת קשר עין ישיר עם עדשת המצלמה ובכך עוזר לכם לשמור על קשר עין עם הלקוחות שלכם לאורך כל הסרט. הטלפרומטר חוסך זמן רב בהפקה ומניסיון מוריד לחץ רב מהמצטלמים. יחד עם זאת יש ללמוד את הטקסט כדי שתקריאו אותו זה לא יישמע כמו הקראה – אל תדאגו כשנגיע לשלב הזה, נעזור לכם להתכונן.

בוודאי! היום High Definition, זה סטנדרט. מה שחשוב לנראות הסרט זה סוג המצלמה שנבחר להשתמש בה וזה בהחלט בהתאם לסגנון הסרט ומטרתו.

כן, בוודאי. בכל הפקת סרט תדמית, אנחנו נותנים לכם את האפשרות מעבר לקבלת הסרט באיכות מלאה, את האפרות שנעלה לכם את הסרט לאתר/יוטיוב ו/או כל פלטרפומה אחרת. מעבר לכך נשב אתכם ונסביר לכם אילו מהלכים כדאי לכם לעשות בכדי לקדם את הסרט באינטרנט, אם זה בקידום אורגני ואם זה באופן ממומן.